Jump to content
Oficijalni partneri

Facebook


InoMessi
 Share

Recommended Posts


  • Group:  Super Moderators
  • Content Count:  3,257
  • Reputation:   269
  • Achievement Points:  5,200
  • Solved Content:  0
  • Joined:  03/17/2011
  • Status:  Offline
  • Birthday:  07/13/1992
  • Device:  Windows

[h=1]SAD: Raste broj onih koji ne žele Facebook[/h] U SAD je sve više ljudi koji ne žele da imaju profil na najpopularnijoj društvenoj mreži Facebook iako je broj korisnika ove mreže u svijetu iz dana u dan sve veći.

111214151.jpg

Pojedini korisnici Facebook kažu da zbog ove društvene mreže više i ne zovu svoje prijatelje, jer pregledajući njihove slike i poruke osjećaju da su sa njima dovoljno povezani i da znaju šta se bitno dešava u njihovom životu.

 

Interesantno je da se, osim ljudi srednjeg i starijeg doba koji brišu svoj nalog na Facebooku, sada javlja i naraštaj mladih koji uopšte ne žele da otvaraju profile, pa makar i zbog radoznalosti, da bi vidjeli kako ona funkcioniše.

 

Jedan student medicine opisao je kako se sa osobom sa ove društvene mreže sreo u stvarnom svijetu. U liftu zgrade on se našao kraj žene koju nikada nije sreo, ali je putem Facebook poznavao njenog brata, pa je tako znao da potiče sa malog ostrva u Washingtonu, gdje je nedavno putovala.

 

"Znao sam ove stvari o njoj, ali sa njom nikada nisam pričao. Tada sam pomislio da je sve ovo malo nezdravo", rekao je student medicine Tyson Balcomb iz Oregona.

 

Dok Facebook planira da poveća broj svojih korisnika, uglavnom ulazeći na područje Azije i Latinske Amerike, izgleda da je došlo do zasićenja u SAD, gdje oko 200 miliona ljudi ili dvije trećine populacije koristi ovu društvenu mrežu, piše new York Times.

 

Kompanija Facebook trenutno ima više od 800 miliona aktivnih korisnika širom svijeta.

 

Iako Facebook nije najstarija društvena mreža, ona je uspjela izgraditi specifičan način zbližavanja ljudi, čime je stekla veliku popularnost.

 

Razlog zbog kojeg je Facebook postao planetarno popularan jeste taj što je njegov autor Mark Zuckerberg imao viziju da svakodnevni društveni život prenese na internet i omogući svojim korisnicima da rade upravo ono što bi radili da sjede na kafi ili šetaju gradom.

 

Ali, oni koji ne koriste ovu društvenu mrežu smatraju da njeno korištenje stvara upravo suprotan efekat i, u stvari, udaljava ljude umjesto da ih zbližava.

 

Pojedini bivši korisnici Facebook kažu da je između njih i njihovih bliskih prijatelja stvorena praznina nakon što su objavljivili bitne događaje - prekretnice u njihovom životu, koja je nastala, jer nije bilo reagovanja kakvo su očekivali, a mnogi korisnici su zabrinuti i zbog privatnosti.

 

Oni koji se bave proučavanjem društvenih mreža kažu da se pitanje privatnosti svodi na povjerenje.

 

Amanda Lenhart, koja provodi istraživanje o tinejdžerma, djeci i porodicama, kaže da su ljudi koji koriste Facebook skloni da imaju "opći osjećaj povjerenja u druge i u institucije", a oni oprezniji odlučuju da ne koriste ovu mrežu zbog straha da bi im se moglo desiti nešto loše.

 

Ona kaže da oko 16 posto Amerikanaca zbog toga nema mobilne telefone i dodaje da će uvijek biti onih nepovjerljivih.

 

Predstavnici Facebook kažu da ne očekuju da svi postanu njihovi korisnici, nego rade na tome da postojeće korisnike zadrže duže na mreži kako bi im prikazali što više reklama i tako ostvarili veći profit.

 

Najveći rast ove kompanije trenutno je u zemljama Azije i Latinske Amerike, gdje ima ljudi koji nisu ni čuli za Facebook.

 

Portparol Facebooka Jonathan Thaw kaže da ova kompanija želi ljudima da ponudi smislen, zabavan i besplatan način da se povežu sa svojim prijateljima, koji je pritom i privlačan za široke mase.

 

Međutim, postoje i oni koji kažu da im profil na najpopularnijoj društvenoj mreži nije potreban, jer se osjećaju čudno kada zadiru u nečiju privatnost. Oni pojašnjavaju da, kad god nekoga požele, radije ga pozovu telefonom i čuju se sa njim.

 

Mnogi smatraju da bi upravo otpor ovoj društvenoj mreži mogao biti "vruća tema" razgovora u društvu, kao što je to nekada bilo kada odbijete da kupite TV prijemnik.

 

Analitičar "Altimeter Group" Susan Etlinger smatra da društvo polako prihvata kao normalno da svi budu na društvenim mrežama, pa bi se u budućnosti moglo desiti da neprihvatanje pripadnosti takvim kontaktima može protumačiti kao da nešto krijete i izazvati sumnju.

 

Oni koji preko društvenih mreža traže partnere smatraju da sada, za razliku od ranijeg perioda, mogu djelimično provjeriti sa kakvom osobom će izaći na sastanak, ali i ti podaci ne moraju biti tačni.

 

Iako su mišljenja podijeljena o tome da li je korištenje društvenih mreža dobro ili nije, sigurno je da će uvijek biti onih koji će ostati "buntovnici".

Link to comment
Share on other sites


  • Group:  Super Moderators
  • Content Count:  3,257
  • Reputation:   269
  • Achievement Points:  5,200
  • Solved Content:  0
  • Joined:  03/17/2011
  • Status:  Offline
  • Birthday:  07/13/1992
  • Device:  Windows

[h=2]Facebook – popularniji na Androidu[/h]

b28b3710dfc42fa1a48975a6c763a54d.jpg

Facebookova aplikacija se na obje platforme nalazi među najpopularnijima U statistici koju su objavili na stranicama AppData, Facebook se koristi više na Androidu nego na iOS-u. U svijetu svakog dana Facebook na uređajima s Androidom aktivno koristi gotovo 59 milijuna ljudi.

 

Za usporedbu, na uređajima s iOS-om Facebook dnevno koristi 57,6 milijuna aktivnih korisnika. Samo u prošlom tjednu broj korisnika Facebooka na Androidu porastao je za 1,3 milijuna, dok je prije mjesec dana Facebook imao tek 53 milijuna aktivnih korisnika dnevno na Googleovoj platformi. Prošlog tjedna broj korisnika Facebooka na iOS-u porastao je za tek 300.000, dok je u mjesec dana broj uvećan za 2,5 milijuna.

 

Ukoliko se promatra mjesečni broj aktivnih korisnika, Facebook za iOS i dalje vodi s 99,5 milijuna korisnika u usporedbi s 86,1 milijuna na Androidu. Ipak, broj korisnika na Androidu i tu brže raste – u posljednjih sedam dana Android je dobio 1,6 milijuna novih mjesečnih korisnika Facebooka, dok je iOS dobio tek 500.000 novih korisnika.

 

Istraživanjem su obuhvaćene samo službene Facebookove aplikacije za dvije mobilne platforme. Ova društvena mreža trenutno broji preko 800 milijuna korisnika.

Link to comment
Share on other sites


  • Group:  Super Moderators
  • Content Count:  3,257
  • Reputation:   269
  • Achievement Points:  5,200
  • Solved Content:  0
  • Joined:  03/17/2011
  • Status:  Offline
  • Birthday:  07/13/1992
  • Device:  Windows

[h=2]Najtraženiji termini u 2011.?[/h]

be06d942e144a6a6949a41f856e63f54.jpg

Kako to već biva, krajem godine pojavljuju se raznorazne top-liste onog što se događalo u posljednjih godinu dana. Tako nas je istraživačka kuća Experian Hitwise odlučila počastiti s najtraženijim terminima (iako iz našeg izvora nije jasno kako je došla do tih informacija), među kojima prednjači facebook u raznim oblicima.

 

Zapravo, prema njihovoj listi ispada da su najtraženiji termini nazivi stranica na koje pokušavaju doći slabije upućeni korisnici, odnosno korisnici koji ne znaju za postojanje bookmarkova/favorita ili možda ni ne znaju da u adresnu traku mogu upisati puni URL, tj. adresu željene web-stranice. Ili im je možda jednostavnije umjesto URL-a upisati naziv web-stranice pa neka web-preglednik traži - danas je ionako uobičajeno da web-preglednik adresnu traku, u slučaju da ne pronađe upisanu web-adresu (ili bolje reći "pojam"), koristi kao polje za unos pojma za traženje.

 

Lista termina redom je:

 

 

Potraga za facebookom porasla je 46% u odnosu na godinu prije, ako gledamo samo tu riječ. Ako gledamo izraze koji sadrže riječ "facebook", rast je 24%.

 

Najtraženije osobe su Justin Bieber i Casey Anthony, dok se Charlie Sheen našao na šestom mjestu. Od filmova, na Experianovoj listi na prvom mjestu našli su se Ratovi zvijezda (Star Wars), Transformers 3 te posljednji dio sage Twilight.

Link to comment
Share on other sites


  • Group:  Super Moderators
  • Content Count:  3,257
  • Reputation:   269
  • Achievement Points:  5,200
  • Solved Content:  0
  • Joined:  03/17/2011
  • Status:  Offline
  • Birthday:  07/13/1992
  • Device:  Windows

Najpopularnije "igrice" na fejsu

 

 

5b851a4dd49568eb8650f85373da3f40.jpg

 

Iako se "pravi gejmeri" vjerojatno sablažnjavaju nad spominjanjem igara s Facebooka, činjenica je da vrlo velik broj ljudi uživa upravo u ovom obliku zabave

Najpopularnija igra na društvenoj mreži svih mreža je Gardens of Time, u kojoj se traže skriveni predmeti. Tu igru hvale zbog dizajna i zarazne igrivosti. Slijede je The Sims Social i CityVille. Međutim ovaj izbor nije prošao bez kritika, jer Zyngin CityVille ima pet puta više korisnika od Gardens of Time. Iz Facebooka se opravdavaju time da su igre rangirali prema tome kako su ih njihovi korisnici ocijenili, a preduvjet da bi ušle u razmatranje je više od 100.000 aktivnih korisnika mjesečno.

 

Top lista igara:

 

  1. Gardens of Time (By Playdom)
  2. The Sims Social (By EA)
  3. Cityville (By Zynga)
  4. DoubleDown Casino (by DoubleDown Interactive)
  5. Indiana Jones Adventure World (By Zynga)
  6. Words With Friends (By Zynga)
  7. Bingo Blitz (By Buffalo Studios)
  8. Empires & Allies (By Zynga)
  9. Slotomania-Slot Machines (By Playtika)
  10. Diamond Dash (By wooga)

 

Za druge podkategorije igara posjetite stranicu na Facebooku.

Edited by InoMessi
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

  • Group:  Super Moderators
  • Content Count:  3,257
  • Reputation:   269
  • Achievement Points:  5,200
  • Solved Content:  0
  • Joined:  03/17/2011
  • Status:  Offline
  • Birthday:  07/13/1992
  • Device:  Windows

[h=1]Facebook uveo agresivniji način oglašavanja[/h] Facebook je uveo novinu po kojoj se reklame sada nalaze među pričama o vašim prijateljima na početnoj strani. Reklame, koje su do sada bile isključivo na desnoj strani, sada će se nalaziti na centru i bit će označene kao istaknute priče.

120111105.jpg

Oglašivači će se moći na ovaj način oglašavati samo ukoliko je korisnik likeovao njihovu stranicu. To znači da, ako ste, naprimjer, likeovali neki brend kozmetike, na početnoj stranici će vam se pojavljivati reklame tog brenda.

 

Prvo oglašavanje takve vrste upotrijebljeno je kod Facebook korisnika iz Velike Britanije, koji služi kao testno tržište. Korisnici su inače nezadovoljni odlukom uprave Facebooka da mogu predati podatke sa vašeg profila onom brendu koji ste likeovali, bez vašeg znanja.

 

Prve tužbe koje su se pojavile zbog takve nenajavljene politike su trenutno u toku u San Franciscu. Na BBC-evom dokumentarcu o Facebooku je prikazan i intervju autorice dokumentarca Emily Maitlis sa šefom Facebooka za odnose s javnošću Elliotom Schargeom o dijeljenju podataka korisnika bez njihovog znanja. Njegov odgovor je da, čim ljudi kliknu like, daju svoju saglasnost za dijeljenje podataka sa tom kompanijom. Scharge je rekao da će posebne vijesti koje se objavljuju na profilima biti odgovor na žalbe korisnika.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

  • Group:  Members
  • Content Count:  1
  • Reputation:   0
  • Achievement Points:  0
  • Solved Content:  0
  • Joined:  12/15/2023
  • Status:  Offline
  • Device:  Windows

Facebook, the social networking behemoth, has indelibly transformed the way we connect and share our lives. Its unparalleled platform seamlessly weaves together a global community, enabling individuals to forge bonds, share experiences, and engage in diverse conversations. With its myriad features and functionalities, from status updates and photo sharing to groups and events, Facebook continues to redefine our digital landscape.

Despite its evolution and impact, Facebook has faced scrutiny over data privacy, misinformation, and its societal influence. Its efforts to navigate these challenges underscore the complexities of managing a platform with billions of users.

Nevertheless, Facebook remains an integral part of daily life for many, serving as a catalyst for communication, networking, and even social activism. As it continues to adapt to an ever-changing digital realm, its enduring presence shapes the way we connect and interact in an increasingly interconnected world.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...